دانلود فایل صوتی فن بیان در خدمت مدیریت زمان!ضرورت فن بیان


اگر می‌خواهید با مهارت‌های فن بیان و سخنوری، به گونه‌ای با مخاطبان صحبت کنید که دیگران رأس ساعت و سر موقع حاضر شوند تا بتوانید به مدیریت زمان را به خوبی انجام دهید، این فایل برای شماست!

فن بیان در خدمت مدیریت زمان!

همه ما در زندگی اجتماعی و کاری خود با افرادی مواجه هستیم که «زمان» برایشان بازیچه‌ای بیش نیست! افرادی که هیچ اهمیتی به زمان ما نمی‌دهند و به کلی مدیریت زمان ما را از بین می‌برند و اجازه نمی‌دهند که طبق برنامه و روال خود پیش برویم.

در این فایل صوتی ۱۱ دقیقه‌ای قصد دارم ترفندهایی از «فن بیان در خدمت مدیریت زمان» را با شما مطرح کنم که بتوانید با بهره گرفتن از آنها کاری کنید که مخاطبان شما به زمان شما اهمیت بدهند و وقت بسیار کمتری را از شما بگیرند.

ویژگی این نکات این است که:

۱. مودبانه هستند.

۲. مستقیم نیستند که باعث ناراحتی شوند.

۳. باعث می‌شوند جایگاه ما نسبت به مخاطبانمان ارتقا پیدا کند.

۴. در ۹۰ درصد مواقع افراد بدقول و کسانی که دیر می‌رسند این رفتار را با ما انجام نخواهند داد.

۵. تمرینی است برای فن بیان!

در این فایل صوتی به روش‌ها و تکنیک‌های اصولی و زیرکانه‌ای می‌پردازم که در حرفه‌ای ترین حالت به مخاطبان شما می‌فهماند زمان برای شما ارزش بسیار زیادی دارد و در رفتارشان تجدید نظری جدی در این رابطه خواهند کرد.

امیدوارم با گوش کردن به این فایل صوتی و انجام دقیق تمرینات و آموزش‌های آن از زمان بهتر استفاده کنید و این استفاده بهینه را در مخاطبان، اطرافیان و دوستانتان نهادینه کنید.

شما می‌توانید فایل صوتی فن بیان در خدمت مدیریت زمان را از قسمت پایین گوش کنید و یا روی لینک دانلود کلیک کنید.


برای دانلود کافیست اینجا کلیک کنید